Informace pro zákazníky TGC Energie

ARMEX ENERGY od 1. 6. 2022 přebírá kompletní portfolio zákazníků dodavatele TGC Energie. K dokončení plánovaného prodeje části závodu došlo právě ke dni 1. 6. 2022, a to včetně převedení všech práv a povinností k realizaci dodávek elektřiny a zemního plynu koncovým zákazníkům.

Touto transakcí se pro zákazníky nic nemění. Stávající produkt, platnosti smlouvy, stejně jako platební údaje a výše záloh zůstávají stejné, jako doposud. Zákazníci nemusí činit žádné kroky, dodávky energií již plynule zajišťuje ARMEX ENERGY.

Pro přehlednost níže uvádíme odpovědi na nejčastější dotazy.

Mohlo by Vás zajímat

Zde jsme pro Vás připravili sekci s nejčastějšími dotazy.
  • Mohu v případě nesouhlasu se změnou od smlouvy odstoupit nebo ji předčasně ukončit?

    Jelikož se jedná o prodej části závodu, nikoliv o standardní změnu dodavatele, není odstoupení od smlouvy možné. Můžete však zůstat v klidu, ve smluvním vztahu mezi Vámi a dodavatelem nedochází k žádné změně, vše zůstává stejné na základě aktuální smlouvy o dodávkách energií, a to včetně její platnosti a cen.

  • Mění se pro mě přechodem k ARMEX ENERGY něco?

    Převodem zákazníků do ARMEX ENERGY se pro Vás nic nemění. Produkt, platnost smlouvy, stejně jako platební údaje a výše záloh zůstávají stejné jako doposud. Kontinuita dodávek je samozřejmě zachována.

  • Je z mé strany potřeba učinit nějaké kroky?

    Nemusíte činit žádné kroky, převod proběhl automaticky a dodávky energií pro Vaše odběrné místo již plynule začal zajišťovat ARMEX ENERGY.

  • Musím měnit platební údaje?

    Nemusíte, veškeré platební údaje zůstávají v platnosti.

  • Co když mám nyní u TGC Energie v řešení nějaký požadavek či žádost?

    Veškeré požadavky již budou dořešeny u dodavatele ARMEX ENERGY. Prosíme, nezasílejte požadavky znovu, zkomplikuje se tím proces jejich vyřízení.

  • Co když mám v rámci smlouvy s TGC Energie sjednané doplňkové služby?

    Vzhledem k tomu, že nedochází k žádným změnám, také všechny doplňkové služby zůstávají zachovány.

  • Bude vystaveno ke dni prodeje části závodu vyúčtování? Je třeba hlásit stav měřidla?

    Vzhledem k tomu, že nedochází ke změně ceny, není nutné hlásit stav měřidla. Zároveň také nebude vystaveno mimořádné vyúčtování. Obdržíte jej ve standardním termínu.

  • Jak se s Vámi mohu spojit v případě požadavku k mé smlouvě?

    V případě dotazů ohledně prodeje části závodu využijte naši speciální telefonní linku 412 154 185, na které se Vám budou věnovat naši vyškolení pracovníci.
    Zákaznické požadavky ohledně smluv je možné zadat přes formulář na www.armexenergy.cz/pozadavek-zakaznika nebo zákaznickou linku 412 154 154.
    V případě potřeby můžete využít také formuláře dostupné v sekci Ke stažení.

  • Co se stalo s platbami, které jsem již uhradil?

    Veškeré Vámi zaslané platby byly automaticky převedeny do ARMEX ENERGY. Nemusíte se tedy obávat, že byste zaplacené zálohy musel opětovně uhradit.