Energetika NARUBY

Jsme transparentní

Co to znamená?

„Naše energetika se dívá do budoucnosti, jsme transparentní (srozumitelní), jednoduše se zorientujete v Asistenční službě Bohouš, a když něco nebudete vědět, rádi Vám vše vysvětlíme, popřípadě za Vás uděláme = odmítáme neochotu, se kterou se setkáváte u konkurence“.


Co je Asistenční služba Bohouš?

Asistenční služba Bohouš je nástroj, kterým zákazník získá komplexní přehled o svých nákladech, docílí vyrovnaného rozpočtu, všechny dokumenty má na jednom místě a tudíž může vždy vše dohledat. Zákazník je včas informován o končících termínech uzavřených smluv společně s novou nabídkou na další období. Prostřednictvím Asistenční služby Bohouš získá zákazník možnosti využívat další produkty vedoucí k zvýšení bezpečí v domácnosti.

  1. Transparentnost (přehlednost) svých nákladů
  2. Jednoduchost (vše je intuitivní) doplněno o poradenství našeho vyškoleného týmu
  3. Přehled o nákladech – vždy vyrovnaný rozpočet bez překvapení
  4. Nástroj jak pomoci přírodě – za každou spotřebu vysadíme za Vás adekvátní množství stromů

Setkali jste se u jiných dodavatelů s níže uvedenými praktikami? S námi se bát nemusíte!

Smluvní dokumentace a podmínky smlouvy máte vždy po ruce v Asistenční službě Bohouš a nemusíte se níže uvedených případů obávat.


Uzavřeli jste smlouvu za dohodnutých podmínek, ale realita byla jiná? V průběhu roku Vám zdražil dodavatel cenu a zjistili jste to až na vyúčtování v době, kdy jste s tímto již nemohli nic udělat?

U nás máte vše po ruce v Asistenční službě Bohouš (dále také ASB). Uzavřenou smlouvu s naší společností oskenujeme a uložíme v ASB a kdykoli se můžete na smlouvu podívat a prokontrolovat podmínky, na kterých jsme se dohodli. S dostatečným předstihem před koncem smlouvy, Vás oslovíme a navrhneme pokračování ve spolupráci, popřípadě nabídneme jiné řešení.


Potřebovali jste zjistit, na jakou dobu máte smluvní závazek u stávajícího dodavatele, a ten Vám tuto informaci odmítl sdělit, nebo Vám tuto informaci sdělí po zaplacení vysokého poplatku?

Tuto záležitost máte přehledně uvedenu v ASB včetně všech uzavřených smluvních dokumentů.


Mám s Vámi uzavřenu smlouvu a podepsal jsem smlouvu s jiným obchodníkem, který mne překvapil u dveří mého domu. Chtěl bych smlouvu zrušit a zůstat u Vás.

V případě, že Vás doslova přepadne obchodník u vašich dveří a pod tlakem vysoké výhodnosti s ním uzavřete novou smlouvu, okamžitě se na nás obraťte a my tuto smlouvu za Vás vypovíme a postaráme se o to, abyste byl stále spokojen u naší společnosti. V případě, že Vám někdo vyhrožuje pokutou, také se na nás obraťte a zařídíme, abyste žádnou pokutu neplatili. Veškerou dokumentaci, kterou na základě Vaší plné moci použijeme k nápravě, opět naleznete v ASB.


Uzavřel jsem s Vámi smlouvu a můj stávající dodavatel mi vyhrožuje pokutou.

I v tomto případě se na nás obraťte s pomocí. Termín zahájení smlouvy můžeme posunout na termín, který bude navazovat na Váš aktuální termín smlouvy (aby nedošlo k porušení předchozího smluvního vztahu). I když termín zahájení bude posunut, již budete moci aktivně využívat ASB (monitorovat náklady domácnosti, využívat další produkty apod.)

Asistenční služba Bohouš je pro Vás nástroj k evidenci všech energetických nákladů – elektřina, zemní plyn a voda. V každém okamžiku znáte své náklady, které můžete aktivně ovlivňovat = optimalizovat spotřebičové vybavení domácnosti,nebo optimálně nastavovat výše záloh.


Dodavatel mi navrhl výši záloh, která neodpovídá skutečné spotřebě mé domácnosti.

V tomto případě máte jedinečnou příležitost využít možností ASB a nastavit si vyrovnané zálohy. Zajistíte tím, že při vyúčtování se vyhnete vysokým doplatkům za energie. Vzhledem k tomu, že odebíráte energie od TGCE, nemusíte se o nic starat a pravidelně 2x ročně Vám přenastavíme výši záloh podle ASB automaticky.

Asistenční služba Bohouš mi umožní vždy znát informaci o mých úhradách záloh a faktur. Získám přehled, v jakém stavu je má reklamace a kdy bude vyřízena. Mohu zadávat samoodečty a zajistit tím vyúčtování k mému zvolenému termínu.


Na vyúčtování mi nebyly zúčtovány zálohy, byly tam další nesrovnalosti a reklamace nebyla včas vyřízena.

ASB vám umožní náhled na Vaše platby, kdy byly připsány na náš účet, popřípadě ve kterém vyúčtování byly zúčtovány. V případě přeplatku znáte termín, kdy Vám byl přeplatek zaslán na Váš účet.

Setkali jste se s dalšími praktikami konkurence, které se Vám nelíbily – informujte nás a pomáhejte nám stále zlepšovat naše služby pro Vás a ostatní zákazníky = pomáháte tak ke kultivaci energetického prostředí.

Napište nám

Mějte klidné spaní

Změňte pohled na energetiku, využívejte Energetiku NARUBY a snižte své celkové výdaje.

Chci mít klidné spaní