Jsem zákazníkem TGC Energie
Přejít na:
1. Reklamace, Stížnost, Řešení sporů
Reklamace je nesouhlas s fakturačními daty, výši záloh, či dalšími nesrovnalostmi na platebních
kalendářích či pravidelných vyúčtováních.
Např. se jedná o:
- Nesouhlas s množstvím spotřebované energie
- Nesouhlas s jednotkovými cenami na vyúčtováních
- Nesouhlas s uplatněním záloh na vyúčtováních
- Nesouhlas s termínem splatností…apod.
Pro správné podání reklamace je zejména potřeba:
- Specifikovat zákazníka, odběrné místo a reklamovaný doklad
- Co nejpřesněji popsat, čeho se reklamace týká
Reklamaci splňující body výše nám zašlete spolu s reklamovaným dokladem na info@tgcenergie.cz. V termínech daných zákonem a našimi VOP bude reklamace vyřešena. Reklamace nemá odkladný vliv na úhradu reklamovaných částek ve splatnosti. V případě, že je reklamace oprávněná dochází z vystavení opravných daňových dokladů a rozdíl ve prospěch zákazníka je vrácen.
Stížnost je projevem nespokojenosti zákazníka s našimi službami.
V případě, že jste nespokojeni s našimi službami, anebo máte výhrady k chování jednotlivců /našich zaměstnanců) prosíme o bezodkladnou informaci Zákaznickou linku 531 010 010, nebo na info@tgcenergie.cz, abychom provedli okamžitou nápravu.
Řešení sporů
Orgánem, který je v rozsahu poskytování dodávky elektřiny a zemního plynu oprávněn v zákonem stanovených případech rozhodovat spory mezi Zákazníkem a Dodavatelem a přijímat stížnosti Zákazníka je Energetický regulační úřad, Masarykovo nám. 91/5, 586 01 Jihlava, www.eru.cz.
2. Změna produktů a služeb
A) Jak často mohu měnit své produkty a služby?
Ve Smlouvě o sdružených službách dodávek, kterou máte s naší společností TGCE uzavřenu, máte
specifikován produkt a období, na které máte příslušný produkt sjednán. Produkt můžete změnit po
uplynutí sjednané doby. V případě, že máte zájem o změnu standardního produktu Standard nebo Bez
závazku na speciální produktovou řadu s dalšími výhodami, rádi Vám vyhovíme a provedeme přechod
i před uplynutím sjednaného standardního produktu.
Specifikaci našich produktů naleznete na našich internetových stránkách, nebo od našich
obchodních zástupců.
B) Kde zjistím stav svého požadavku?
V případě, že požadavky směrujete na naši společnost na základě Smlouvy o sdružených službách
dodávek nebo na základě plné moci, pak veškeré Vaše požadavky budou vyřízeny ve stanovených
termínech a v těchto termínech obdržíte informace o stavu Vašich požadavků. V případě, že budete
využívat náš Zákaznický portál, uvedené požadavky budou uloženy i s řešením na tomto portálu.
V případě, že řešíte požadavky přímo s místní distribuční společností, popřípadě původním
dodavatelem, pak zjištění stavu požadavku směrujte na tyto příslušné společnosti a orgány.
C) Kde zjistím, jaké mám nastavené produkty/služby?
Ve Smlouvě o sdružených službách dodávek, kterou máte s naší společností TGCE uzavřenu, máte
specifikován produkt a období, na které máte příslušný produkt sjednán. Produkt můžete změnit po
uplynutí sjednané doby. V případě, že máte zájem o změnu standardního produktu Standard nebo Bez
závazku na speciální produktovou řadu s dalšími výhodami, rádi Vám vyhovíme a provedeme přechod
i před uplynutím sjednaného standardního produktu.
Specifikaci našich produktů naleznete na našich internetových stránkách, nebo od našich
obchodních zástupců.
3. Změna osobních údajů
A) Změna bydliště a korespondenční adresy
Změnu korespondenční adresy či trvalého bydliště můžete provést několika způsoby:
- Prostřednictvím změnového formuláře
- Odesláním vašeho požadavku na e-mail: info@tgcenergie.cz
- Prostřednictvím Zákaznického portálu
- Telefonicky na Zákaznické lince 531 010 010
- Osobně na adrese: Vídeňská 63, Brno, 63900
B) Změna kontaktních údajů
Změna telefonního čísla, e-mailu můžete provést:
- Prostřednictvím změnového formuláře
- Odesláním vašeho požadavku na e-mail: info@tgcenergie.cz
- Prostřednictvím Zákaznického portálu
- Telefonicky na Zákaznické lince 531 010 010
- Osobně na adrese: Vídeňská 63, Brno, 63900
C) Změna příjmení
Změnou příjmení nedochází ke změně zákazníka (přepisu stávající smlouvy), ale jedná se například
o změnu příjmení z důvodu provdání se nebo po rozvodu manželů apod.
- Prostřednictvím změnového formuláře
- Odesláním vašeho požadavku na e-mail: info@tgcenergie.cz
- Prostřednictvím Zákaznického portálu
- Telefonicky na Zákaznické lince 531 010 010
- Osobně na adrese: Vídeňská 63, Brno, 63900
D) Kde zjistím stav svého požadavku?
V případě, že požadavky směrujete na naši společnost na základě Smlouvy o sdružených službách
dodávek nebo na základě plné moci, pak veškeré Vaše požadavky budou vyřízeny ve stanovených
termínech a v těchto termínech obdržíte informace o stavu Vašich požadavků. V případě, že budete
využívat náš Zákaznický portál, uvedené požadavky budou uloženy i s řešením na tomto portálu.
V případě, že řešíte požadavky přímo s místní distribuční společností, popřípadě původním
dodavatelem, pak zjištění stavu požadavku směrujte na tyto příslušné společnosti a orgány.
4. Stěhuji se, chci ukončit smlouvu
Přepis odběrného místa
Přepis odběrného místa se provádí, pokud se na odběrném místě mění odběratel (zákazník).
- Změna z důvodu stěhování (zaznamenejte a nahlaste nám stav energií na měřičích elektřiny a zemního plynu k termínu přepisu)
- Změna z důvodu úmrtí odběratele
Změna z důvodu stěhování:
- V případě, že Vy, jako náš zákazník opouštíte odběrné místo a nový majitel odběrného místa projeví zájem od naší společnosti TGCE odebírat energie stačí, abyste vy a nový majitel odběrného místa uzavřeli s námi plnou moc, a veškeré převody energií provedeme za Vás (ukončení odběru za původního odběratele a přihlášení odběratele nového). V případě, že nový majitel odběrného místa nebude mít zájem o odběr energií od TGCE odběr v požadovaném termínu ukončíme.
- V případě, že Vy jako náš nový zákazník projevíte zájem o odběr od naší společnosti TGCE na nově získaném odběrném místě, stačí uzavřít s naší společností TGCE plnou moc jak Vy, tak původní majitel nemovitosti a my veškeré změny provedeme za Vás i za původního majitele nemovitosti.
5. Úmrtí zákazníka, jak postupovat
Nový majitel nemovitosti musí doložit úmrtní list původního majitele, popřípadě zprávu notáře o
vztahu k nemovitosti. Na základě těchto údajů provedeme přepis na nového majitele odběrného
místa.
Přepis či ukončení Smlouvy jsou možné i v případě, kdy zatím neproběhlo nebo není dokončeno
dědické řízení. Přepis na jinou osobu nebo ukončení dodávky jsou nezbytné, není možné dále
pokračovat v odběru na zemřelou osobu.
6. Byl jsem odpojen, chci se připojit
K odpojení od elektrické nebo plynové sítě může nastat z několika důvodů. Nejčastěji k tomuto
dochází:
- Opakované nehrazení sjednaných plateb (záloh)
- Neuhrazení plateb za vyúčtování
- Plánovaná odstávka od sítě
- Poruchová situace v síti
- Pokud je odběrné místo opakovaně nepřístupné
Pokud nastane přerušení dodávek elektřiny nebo plynu a nejste si vědomi, že byste neuhradili nějakou platbu pak prosím zkontrolujte, zda mají i Vaši sousedé stejný problém.
Pokud je situace pouze u Vás zkontrolujte stav ve Vašem hlavním rozvaděči. V případě, že není od distribuční společnosti žádná písemná zpráva a Vy vizuálně nevidíte demontovaný přívodní kabel či měřič. Kontaktujte svého elektrikáře či opraváře plynových přípojek. V žádném případě do zařízení nezasahujte sami, pokud nemáte patřičnou kvalifikaci.
Můžete také kontaktovat asistenční službu, či přímo provozovatele distribučního zařízení na jejich poruchových službách:
- E.ON elektřina 800 22 55 77
- ČEZ elektřina 800 850 860
- PRE elektřina 1236
- Hlášení poruch – zemní plyn 1239 (všechny distribuční společnosti)
V případě, že došlo k oprávněnému odpojení z důvodu dluhu (neplacení). Je nutné postupovat následovně:
- Kontaktovat společnosti TGCE na Zákaznické lince 531 010 010 a dohodnout se na způsobu úhrady dluhu.
- Po uhrazení dlužné částky navýšené o poplatky za odpojení a znovupřipojení dojde k nejbližšímu možnému termínu (v pracovní den) k opětovnému připojení odběrného místa.
- U zemního plynu je nutné před znovupřipojením provést tlakovou zkoušku a zhotovit revizní zprávu.
Mějte klidné spaní
Změňte pohled na energetiku, využívejte Energetiku NARUBY a snižte své celkové výdaje.
Chci mít klidné spaní