Chci produkty od TGC Energie ("TGCE")
Přejít na:
Chci přejít od jiného dodavatele k TGCE
A. Jak probíhá změna dodavatele?
- Uzavření smlouvy
- Znalost Vašeho stávajícího dodavatele energií
- Informace k platnosti vaší stávající smlouvy
- Technické údaje o vašem odběrném místě (např. roční spotřeba, hodnota jističe, distribuční sazba, EAN OPM kód/EIC kód)
- Ukončení Vašeho stávajícího smluvního vztahu
- Zahájení dodávky
Naši pracovníci na zákaznické lince 531 010 010 Vám rádi poradí a seznámí Vás s veškerými informacemi, které souvisí s uzavřením Smlouvy s naší společností. Samozřejmostí je, že veškeré úkony, které se změnou dodavatele souvisejí zařídíme bezplatně za Vás.
K uzavření Smlouvy a pro úspěšnou změnu dodavatele jsou však nezbytné určité údaje:
Téměř všechny údaje, kromě termínu, kdy je možné změnu k naší společnosti provést naleznete na faktuře. Vzhledem k tomu, že je faktura (vyúčtování) poměrně nepřehledná, postačí nám, když nám toto vyúčtování oskenujete a zašlete na adresu: info@tgcenergie.cz
Při uzavření smluvní dokumentace s TGCE uzavřete navíc i plnou moc pro zastupování zákazníka v procesu změny dodavatele. Udělením plné moci společnosti TGCE nás zplnomocňujete, ke všem úkonům vedoucí k ukončení smluvního vztahu se stávajícím dodavatelem a k dalším nezbytným krokům potřebných ke změně dodavatele. Jak jsme již uvedli výše po podpisu smluvní dokumentace a plné moci vše zařídíme za Vás. Přechod k naší společnosti může trvat i několik měsíců, vše záleží na smluvních podmínkách u Vašeho stávajícího dodavatele energií.
Před zahájením dodávky elektřiny/zemního plynu od nás obdržíte uvítací dopis s veškerými informacemi důležitými pro odběr energií od naší společnosti TGCE. Společně s dopisem obdržíte informace s pokyny k hrazení zálohových plateb, včetně předpisu záloh na 12 následujících měsíců.
B. Jak se stát zákazníkem TGCE?
Vážíme si Vašeho rozhodnutí stát se zákazníkem TGCE. Uděláme maximum pro to, abychom i pro Vás byli spolehlivým partnerem. Uzavření smlouvy s TGCE je možné provést několika způsoby:
- Online objednávka
- Bezplatná zákaznická linka
- Schůzka s obchodním zástupcem
- TGCE Poradenská centra v Brně
Postačí Vám zaslat na náš kontaktní e-mail: info@tgcenergie.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře v Kontaktech našich www stránek, zájem o uzavření smlouvy, telefonický kontakt a čas, kdy Vám můžeme zavolat a my Vám v tomto termínu zavoláme a o vše se postaráme. Mějte prosím v uvedený termín vyúčtování od stávajícího dodavatele u sebe.
Informace o uzavření smlouvy a o změně dodavatele Vám rádi poskytneme na naší zákaznické lince naší 531 010 010 od pondělí do pátku v čase 08:00 – 16:00. Prostřednictvím této linky můžete vyřídit veškeré náležitosti spojené s uzavřením smlouvy s naší společností.
V případě Vašeho zájmu o uzavření smlouvy s naší společností TGCE prostřednictvím našeho obchodního zástupce nás opět kontaktujte prostřednictvím e-mailu: info@tgcenergie.cz nebo na Zákaznické lince 531 010 010. Podle regionu, ve kterém bydlíte Vám zašleme našeho obchodního zástupce, abyste mohli uzavřít smlouvu v pohodlí Vašeho domova.
Pokud nás budete chtít navštívit v našem poradenském centru v Brně, jsme pro Vás k dispozici v pracovních dnech a v čase od 8:00 – 16:00 na adrese: Vídeňská 63, 639 00 Brno.
C. Jak si sjednám schůzku s obchodním zástupcem?
V případě Vašeho zájmu o uzavření smlouvy s naší společností TGCE prostřednictvím našeho obchodního zástupce nás opět kontaktujte prostřednictvím e-mailu: info@tgcenergie.cz nebo na Zákaznické lince 531 010 010. Podle regionu, ve kterém bydlíte Vám zašleme našeho obchodního zástupce, abyste mohli uzavřít smlouvu v pohodlí Vašeho domova.
D. Mám možnost navštívit poradenské centrum či prodejní kancelář?
Pokud nás budete chtít navštívit v našem poradenském centru v Brně, jsme pro Vás k dispozici v pracovních dnech a v čase od 8:00 – 16:00 na adrese: Vídeňská 63, 639 00 Brno.
2. Chci připojit nové odběrné místo k TGCE
A. Jak připojit nový dům nebo byt?
V případě, že chcete připojit nový dům, nebo byt (ať už pro krátkodobý nebo trvalý odběr),
čekají Vás 2 hlavní
kroky:
- Uzavřít smlouvy o připojení (SOP) s distribuční společností.
- Uzavřít smlouvy o sdružených službách s TGCE
Jak uzavřít smlouvu o připojení
Smlouva o připojení (SOP) popisuje technické a smluvní podmínky zřízení nového
odběrného místa.
Po jejím podpisu, splnění všech podmínek a přípravě odběrného místa se uzavírá Smlouva o
sdružených službách
s dodavatelem energie TGCE. Teprve poté Vám bude namontováno měřící zařízení a zahajují se
dodávky energií.
Detailní informace k uzavření SOP:
- Je nutno vyplnit, žádost SOP s místně příslušnou distribuční společností
- Pokud odběrné místo ještě nemá číslo popisné, je nutno doložit k žádosti situační plánek s vyznačením polohy objektu v měřítku: 1:2000 nebo 1:2880
- U elektřiny budete vyzváni k úhradě poplatků za příkon (hlavní jistič = 200 Kč za každou 1-fázovou ampéru, a 500 Kč za každou 3-fázovou ampéru)
- Revizní správu odběrného zařízení
- U plynu je nutné doložit i tlakovou zkoušku
Tuto SOP můžete uzavřít s místně příslušnou distribuční společností přímo Vy, anebo s naší společností uzavřít již Smlouvu o sdružených službách dodávek zatím bez EAN kódu nebo EIC kódu a Plnou moc, kterou nám udělíte mandát za Vás SOP uzavřít.
C. Jak uzavřít smlouvu o sdružených službách dodávky?
Pokud nevyužijete možnost uzavřít Smlouvu o sdružených službách dodávek a plnou moc na základě
které bychom za
Vás SOP zajistili, tedy si zajistíte smlouvu SOP samostatně
budete postupovat
viz. dále.
Pokud už máte uzavřenou Smlouvu o připojení (SOP) s místně příslušným
distributorem a odběrné
místo je připraveno k montáži elektroměru a zahájení dodávky, nic Vám nebrání uzavřít Smlouvu o
sdružených
službách dodávky elektřiny s TGCE. Možnosti, jak uzavřít smlouvu s TGCE jsme detailně popsali v
části
„Chci přejít od jiného dodavatele k TGCE“ nebo na Zákaznické lince
531 010 010, popřípadě na
e-mailu:
info@tgcenergie.cz.
D. Jak získat dočasné připojení pro stavbu?
Zde je stejný postup jako u bodu B). Ideální je s naší společností TGCE uzavřít Smlouvu o sdružených službách dodávek a plnou moc a my za Vás staveništní přípojku zařídíme.
3. Chci přepsat odběrné místo k TGCE
Přepis odběrného místa se provádí, pokud se na odběrném místě mění odběratel (zákazník).
- Změna z důvodu stěhování
- Změna z důvodu úmrtí odběratele
Změna z důvodu stěhování:
- V případě, že Vy, jako náš zákazník opouštíte odběrné místo a nový majitel odběrného místa projeví zájem od naší společnosti TGCE odebírat energie stačí, abyste Vy a nový majitel odběrného místa uzavřeli s námi plnou moc, a veškeré převody energií provedeme za Vás (ukončení odběru za původního odběratele a přihlášení odběratele nového).
- V případě, že Vy jako náš nový zákazník projevíte zájem o odběr od naší společnosti TGCE na nově získaném odběrném místě, stačí uzavřít s naší společností TGCE plnou moc jak Vy, tak původní majitel nemovitosti a my veškeré změny provedeme za Vás i původního majitele nemovitosti.
Změna z důvodu úmrtí:
- nový majitel nemovitosti musí doložit úmrtní list původního majitele, popřípadě zprávu notáře o vztahu k nemovitosti. Na základě těchto údajů provedeme přepis na nového majitele odběrného místa.
Další změny, které mohou nastat se provádí nahlášením na naši Zákaznickou linku: 531 010 010 – jedná se především o Změna korespondenčních adres, změna příjmení, změna výše záloh, změna způsobu úhrad…
Mějte klidné spaní
Změňte pohled na energetiku, využívejte Energetiku NARUBY a snižte své celkové výdaje.
Chci mít klidné spaní